New Song - Only You


Only You
I wake up in my thoughts of you,
Remembering our days together as in a sweet dream.
You’re the dearest in my life –
I can’t find better words for you.
I’m not alone both in happiness and in trouble
And will always treasure your image in my heart.

Only you are in my heart.
Only you, nights and days.
I’m living for you
And doing everything for you, my darling!
Only you are in my heart.
Only you, nights and days.
All my songs are about you,
About you, my darling.

I won’t get tired of waiting for your love,
I believe you will come and open the door,
Let the wind of feelings inside
And lock the door into my heart.
Your sweet voice sounds in my head,
It beckons and calls my soul, like a magnet.

Only you are in my heart.
Only you, nights and days.
I’m living for you
And doing everything for you, my darling!
Only you are in my heart.
Only you, nights and days.
All my songs are about you,
About you, my darling.

Only you are in my heart.
Only you, nights and days.
All my songs are about you,
About you, my darling.

Только ты

Просыпаюсь я в мыслях о тебе,
Вспоминая нас, будто в сладком сне.
Всех дороже ты на моём пути -
Правильнее слов не могу найти.
В счастье и в беде мне не страшно быть,
В сердце образ твой буду я хранить.

Только ты в сердце моём.
Только ты ночью и днём.
Для тебя жить продолжаю,
Всё тебе, моя дорогая!
Только ты в сердце моём.
Только ты ночью и днём.
О тебе все песни слагаю,
О тебе, моя дорогая.

Не устану ждать я любви твоей,
Верю: ты придёшь, отворится дверь.
Пустишь ветер чувств ты на мой порог
И закроешь дверь в сердце на замок.
Сладкий голос твой в голове звучит,
Манит и зовёт душу, как магнит.

Только ты в сердце моём.
Только ты ночью и днём.
Для тебя жить продолжаю,
Всё тебе, моя дорогая!
Только ты в сердце моём.
Только ты ночью и днём.
О тебе все песни слагаю,
О тебе, моя дорогая.

Только ты в сердце моём.
Только ты ночью и днём.
О тебе все песни слагаю,
О тебе, моя дорогая
.

Solo Tú

Me despierto con recuerdos de ti,
Recordando nuestros días juntos, como en un dulce sueño.
Tu eres lo más adorado en mi vida
y no puedo encontrar mejores palabras que te definan.
Nunca estuve solo en la felicidad ó en los problemas,
Siempre atesoré tu imagen en mi corazón.

Sólo tú, estás en mi corazón.
Sólo tú, en las noches y los dias.
Yo vivo por tí,
y todo lo que hago es para tí, mi vida!
Sólo tú, estás en mi corazón.
Sólo tú, en las noches y los dias.
Todas mis canciones hablan de tí,
Sólamente de tí, mi amor!

No me canso de esperar por tí, amor
Créo que: llegarás y abrirás aquella puerta.
Dejando que los vientos de los sentimientos entren
sellandote dentro de mi corazón.
Tu dulce voz suena en mi cabeza
tocando y llamando mi alma, como un imán.

Sólo tú, estás en mi corazón.
Sólo tú, en las noches y los dias.
Yo vivo por tí,
y todo lo que hago es para tí, mi vida!
Sólo tú, estás en mi corazón.
Sólo tú, en las noches y los dias.
Todas mis canciones hablan de tí,
Sólamente de tí, mi amor!

Sólo tú, estás en mi corazón.
Sólo tú, en las noches y los dias.
Todas mis canciones hablan de tí,
Sólamente de tí, mi amor!
 
 
 
Translated by: Anna / Laura Yisseth Cruz

 
Design by Vitas Colombia | WebMaster: Laura Yisseth Cruz - Bogotá, Colombia |